ღღســــ ـــرنــ ـوشـت مـــ ــن و چـ ـشـ ـمــهایـــــ ـــتღღ

ღ★ღبـ رای او که بـیــ رحمـ ـانه رفـ ـت ღ★ღ

ღღســــ ـــرنــ ـوشـت مـــ ــن و چـ ـشـ ـمــهایـــــ ـــتღღ

 
اي کاش در چشمهايت ترديد را ديده بودم

 

                                  يا از همان روز اول از عشق ترسيده بودم

اي کاش آن شب که رفتم از اسمان گل بچينم

                                 جاي گل رز? برايت پروانــــــگي چيده بودم

گل را به دست تو دادم حتي نگاهم نکردي

                                آن شب نميداني اما تا صبح لــــرزيده بودم

ان شب تو با خود نگفتي که بر سر من چه آمد

                                با خود نگفتي ز دستت من باز رنجيده بودم

انگار پي برده بودي?ديوانت گشته ام من

                                تو عاشق نبودي وچه دير فهمـــــيده بودم

از آن شب سرد پاييز?که چشم من به تو افتاد

                                گفتم که اي کاش شبها هرگز نخوابيده بودم

از کوچه که ميگذشتيم?حتي نگاهم نکردي

                                 چشمت پي ديگري بود?اين را نفهميده بودم

ان شب من واشک و مهتاب تا صبح با هم نشستيم

                                اي کاش يک خواب بود چيزي که من ديده بودم

تو اهل ان دور دستي?من اسير زميني

                                عشق زمين و افق را?اي کاش سنجيده بودم

بي تو چه شبها که تا صبح در حسرت با تو بودن

                                اندوه ويرانيت را?تنــــــــــــها پرستيده بودم

انگار تقصير من بود حق با تو و اسمان است

                                وقتي که تو مي گذشتي از دور خنديده بودم

اما به پروانه سوگند تنها گناهم همين است

                                  جاي تو بودم اگر من صد بار بخشيده بودم

بايد برايت دعا کرد آباد باشي و سر سبز

                                اي کاش هرگز نبيني چيزي که من ديده بودم

اندوه بي اعتنايي چه يادگار عجيبيست

                              اما چه شبها که ان را از عشق تو بوسيده بودم

حالا بدان رفتي و در حسرت بازگشتت

                              يک اسمان اشک آن شب در کوچه پاشيده بودم

هرگز پشيمان نگشتم از انتخاب تو هرگز

                              رفتي که شايد بدانـــــــــــــم بيهوده رنجيده بودم

حالا تو را به جان شقايق ديگر بيا کوچ کافيست

                               جاي تو بودم اگر من اين بار بخشـــــــــيده بودم

 



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت21:46---26 خرداد 1390
باسلام
وبتان زيباست با آرزوي موفقيت براي شما ممنون ميشوم به وبم سري بزنيد خوشحال ميشوم .
ضمنا پيشنهاد بشما . اگر مايل به ثبت نام هستي روش جالبي داره
زمان باقيمانده فقط 5 روز ديگر تمديد نخواهد شد

فرصت را از دست ندهيد. iranadvertisers به جرات بهترين و مطمئن ترين سيستم کسب درآمد در ايران مي باشد. فوق العاده است. تا دير نشده ميتوانيد با ثبت نام به سرگروهي برسيد و عضويت خودتان و زير مجموعه هايتان (5 نفر) را به رايگان ثبت نماييد . البته فقط تا 31 خرداد

ثبت شده در سايت ساماندهي كشور

كسب درآمد شما از هر نفر 5000 تومان
اين يك درآمد بسيار خوب و عالي در بين سايت هاي كسب درآمد ميباشد .

ضمنا نه سايت و يا وبلاگ ميخواد و نه كار روزانه داره فقط به فقط ثبت نام و ...

عجله کن اصلا ضرر نمي کني چون به رايگان عضو مي شوي و پولي پرداخت نمي كني .
برو و محيط سايت را ببين البته تا 5 روز ديگر

اينم لينك ثبت نام :
https://www.iranadvertisers.com/group.php?id=pf9749668LG b9

براي پيدا كردن زير مجموعه هاي فوري از بين دوستان و يا همين روشي را كه من انجام دادم با لينك خودتان انجام دهيد . خيلي زود موفق ميشويد

براي هرگونه پاسخگويي و همكاري همراه شما خواهم بود منتظرشما ه


H_Darkness
ساعت17:05---25 خرداد 1390
سلام، ممنون که اومدین و ممنون که نظر دادین
منو با عنوان "گویند خدا همیشه با ماست/ای غم نکند خدا تو باشی" لینک کنین من شما رو لینک کردم
بازم به من سر بزنین ممنون


H_Darkness
ساعت22:20---24 خرداد 1390
____________ @__@@_____@

____________ @@_@__@_____@

___________ @@@_____@@___@@@@@

__________ @@@@______@@_@____@@

_________ @@@@_______@@______@_@

_________ @@@@_______@@______@_@

_________ @@@@_______@_______@

_________ @@@@@_____@_______@

__________ @@@@@____@______@

___________ @@@@@@@______@

__@@@_________ @@@@@_@

@@@@@@@________@@_____

_@@@@@@@_______@_____

__@@@@@@_______@@_____

___@@_____@_____@_____

____@______@____@_____@_@@

_______@@@@_@__@@_@_@@@@@

_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@

____@@@@@@@__@@______@@@@@

____@@@@@_____@_________@@@

____@@_________@__________@

_____@_________@_____

_______________@_____

____________@_@_____

_____________@@_@_____

______________@@_____

______________@____

سلام، وب خیلی خیلی قشنگی دارین

به منم سر بزنین

اگه دوست داشتین منو لینک کنین و بهم خبر بدین تا منم شما رو لینک کنم

در ضمن اگه به وبم سر زدین خوشحال میشم نظر بدین
پاسخ:سلام دوست عزیزم ممنون از حضور گرمت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:,ساعت 17:11 توسط ღღستــ ا رهღღ |